26 minuter.

2011-07-26 / 18:38:23
26 underbara minuter fick jag med min ängel precis. Han hade sagt att han skulle ringa vid fem, så kvart i fem satt jag som på nålar. Kvart över fem ringde han. Han hade ringt från en automat där han betalat för 24 minuter. Men efter 8 bröts det.. Så han ringde upp på sin mobil och så fick jag 18 underbara till.
Igår pratade vi en stund men då fixade jag de inte alls. Jag bara grät och grät, helt sjkt va de. Saknar han så jävla mycket !
Men idag så var jag bara glad för att få höra hans röst. Va underbart ! Igår känndes 13 dagar som ett rent helvete, men idag känns 12 dagar svårt, men inte omöjligt att klara av.
Så nu är jag glad. Ska försöka spara på denna känslan tills helgen, då jag får höra hans röst igen.
Underbart att få höra den finaste rösten i världen! Guld värt!








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: