Sammanfattning av 2010

2011-01-02 / 22:39:34
ÅRET

Hur har året tio varit för dig? - Lärorikt, underbart, hemskt. Men hela året i sej har varit bra. 
Bättre än förra året? - Ja jag fick spendera hela året tsm med min älskling.
Någonting du aldrig kommer glömma tio? - Min kärlek.
Har du flyttat under år tio? - Ja.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Det har jag säkert, men jag byter favoritlåt hela tiden så..
Har du druckit alkohol? - Ja, lite.
Har du kysst en främling? - Nej kysst Timmy hela året :)


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit tio? - Underbar!
Har du varit kär? - Är jätte kär.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja varje dag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig?Ja varje dag.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.


SORG&HÄMND

Har någon i din närhet begått självmord? - Nej.
Har någon i din närhet avlidit? - Nej.
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej.
Varit i slagsmål? - Nej.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja. Har sårat för många som betyder mycket för mej..
Har du skämt ut dig? - Oh ja !!!
Har du varit ute en hel natt? - Nepp. Något jag måste göra detta året ! :O
Har du blivit tagen av polisen? - Nja, blev stoppade när vi åkte bil med Max. ( Inte så förvånad ;) )
Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - Ja.!! :D Och det är lika underbart varje natt som min älskling håller om mej hela natten !
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

SKOLAN&FRITIDEN


Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej.
Hatar du någon på din skola? - Ja.
Har du gjort några framsteg? - Ja och förhoppningsvis gör jag de varje dag.
Haft alla rätt på ett prov? - Hmm lite pinsamt... men nej.


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Ja.
Har du förlorat en vän? - Nej tack och lov!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nja, jo de kan man säga.
Har du ljugit för en bästa vän?Nej.
Har du många killkompisar? - Nää skulle jag väl inte säga.







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: