Om inlägget igår.

2011-01-16 / 11:35:55
Tänkte bara säga till alla er som bryr er, att inlägget som jag gjorde igår hade inget med Timmy att göra. Om man kollar på mina inlägg på facebook så ser man bara min text inga blder eller något. Och jag såg att de stod bara den texten och efter de stod de TimmyPersson. Men de va ju inte så de stod om mangick in och kollade på min blogg så såg man att texten TimmyPersson är stor och rosa och sitter längst ner i hörnet.

Men tack alla ni som bryr er och frågar vad som hänt !







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

Jag vet, och de är okej att vara ledsen, för när det är något som inet går bra i sthlm kommer jag ringa i telefonen och gråta för dig, för jag vet att du finns där, De kommer bli kanon. Och i<3u.

Kommenterat - 2011-01-17 / 23:29:14  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: