Ett nattinlägg

2011-01-10 / 22:19:17
Sitter nu och ska snart bädda ner mej i min säng. Höll på med ett långt test men insåg när jag kommit halvvägs att jag inte orkade mer, vill sova nu faktiskt.

Idag var jag hemma, vaknade upp jämte älsklingen men hade as ont i magen och ryggen. Så vi gick och la oss igen sen åkte jag hem till Nikki. Resten av dagen har gått åt att jag har tyckt synd om mej själv..
Bra start på terminen ! (Y)

Men imon ska jag iaf till skolan. Sen blir det till stallet till min Zirona. Hoppas bara att jag pallar att rida !

Nej nu ska jag borsta gaddarna som Timmy alltid säger ;)

Ni får ha de så bra så hörs vi :) Puss på er.







Bjuder på 2 söta bilder på kärleken i mitt liv.

Jag älskar dej min pärla ! <3




TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: