Ännu ett inlägg.

2011-01-09 / 12:49:52
God morgon bloggen.
Nu sitter jag i min älskade morgonrock och har nästan precis käkat frukust.
Idag vakande jag kl 12 när mobilen ringde. Tänkte först skita i de, men sen slog de mej att de kanske var min älskling. Och mycket riktigt, det var de ! :D Underbart sätt att få vakna på måste jag säga !!
Så snart kommer han hit, så får vi se vad vi hittar på :)


Tänkte slänga in tråkiga frågor om 2010, men jag tycker de e kul att svara på sånt så de får ni leva med ;)

Puss på er !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja de antar jag.


Har du några nyårslöften?
Japp, samma som förra; Att vara tsm med Timmy hela detta året med :D ( Timmy har också de löftet ;) )

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej. Men tycker gott att min kära syster Angelicia och Alex kan bli de detta ! ;)

Vilka länder besökte du?
Danmark 2 gånger :)


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22/8. När jag och Timmy firade 1 år <3


Vad var din största framgång 2010?
Att jag kom in på Sture och slutade på Brunnsan med bra betyg !

Största misstaget?
Vet inte. Har inte gjort något misstag utan att lära mej av de. För de e ju de misstag e till för, eller hur ?

Bästa köpet?
Hmm ojojoj svååår fråga !! Men får nog bli min nya paljettröja då !


Vad spenderade du mest pengar på?
De vet jag faktiskt inte, eftersom jag sparar en sån stor del av de pengar jag får.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja självklart !! Hela året va toppen !!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hallelujah ( på svenska ) b.la..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare !

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på sommaren och skött skolan bättre.

Favoritprogram på TV
Desperate housewhifes, Top model och såklart
Victoria secret fashion show !!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hela fmiljen var här på dagen, sen på kvällen grillade vi som vanligt och älsklingen var här.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mej själv.

Den bästa nya personen du träffade?

Av de jag inte redan kände så var ju de såklart klassen.

 

Avslutar de med en bild från nyår.

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: