Myskväll med mamma ! :)

2011-02-18 / 20:07:59
Hej hej bloggen.
Nu sitter jag här proppmätt efter att mamma gjort pasta med pastasås :D
Kollade nyss på postkodsmiljonären eftersom Anders pappa jobbakompis va med. Lite kul :)
Nu blir det väl let's dance skulle jag tro. Ska ha myskväll med mamma ikv :)


Ååh förresten idag börjar lovet !! Fy fan va skönt ! Jag tog mej igenom hela denna dagen och nu äntligen blir jag belönad för det ! Ska bli så grymt skönt med lov nu ! Jag ska bara ta de lugnt och njuta av varje sekund !!!

Nu ska jag sluta ! Ha de så bra ! Puss på er.

 

Lika som bär, eller vad säger ni ? ;)

 

 

Så söta, lika busiga och lustiga båda två !!

 

 

Jag älskar dej mamma ! <3








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: desiree

gulle dig <3 älskar dig me gumman

Kommenterat - 2011-02-18 / 21:18:06
Postat av: annsoh

allså vi kände vara att vi ville ha varandra och leva med varandra , vi bor ju till och med tillsammans! :) så då förlovade vi varandra! :D allt kändes rätt helt enkelt! :D

Kommenterat - 2011-02-28 / 18:45:28  | URL - http://annsoh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: