Skolan...

2011-08-18 / 07:42:17
God morgon !
Idag är man uppe med tuppen! Eller ja nästan iaf ;)
Ska tala om för er att de va inte lätt att ta sej upp idag när kl rinde på 07.20. Men de va iaf skönt att få lite sovmorgon första dagen :)
Sitter just nu och halvsover i min morgonrock med te och flingor som väntar på mej. Får se om jag kan få igång min röst tidigt idag. Andra dagar har jag ju varit tyst hela morgonen och börjat prata vid ett. Så får se ...
Dessutom är mina ögon helt cpskadade. Vet inte om jag sa de igår ? Men dom rinner typ hela tiden och är helt blodsprängda, så de ser ut som om jag gråtit en vecka eller som om jag vore hög... Men tanke på min röst antar jag att folk kommer tro jag e gammal knarkare. Jippie !



Nej nu ska jag försöka tvinga i mej min frukust. Hörs kanske senare idag, om jag överlevt ;)








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: