Tidsfördriv

2011-04-23 / 23:23:23
Var kommer du ifrån? Mamma och pappa ;)
Heter? Michelle Bik Budai
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? 20 juni
Tycker du om någon just nu? Ja, älskar.
Jag samlar på? Pengar.
Gröna eller röda äpplen? Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Timmy eller Matilda.
Vilken tid gick du upp idag? Vaknade nån gång vid 10-11 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, Timmys.
Har du sovit ensam inatt? Nej.
Har du strumpor på dig nu? Ja.
Hur svarar du i telefon? Hej eller Hallå.
Vad ska du göra ikväll? Käka godis och sova.
Vad ska du göra imorgon? Hem till älsklingen och sedan blir de första doppet i år.
Var vill du bo när du blir stor? I ett stort och fint hus ute på landet med älsklingen och med mina hästar.
Vad vill du bli när du blir stor? Lycklig, ngn som upplevt sina drömmar och gift med min pärla.
Är det okej att gråta? Ja !?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren !!
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej.
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en häst, bjuda familjen på en utlandsresa, en bil till mamma, en data och en system kamera till mej.
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte de minsta.
Har du piercing? Ja.
öronen? Ja.
Har du tatuering? Nej men de kommer ;)
Vill du gifta dig? jag SKA gifta mej.
Vill du ha barn? Nång gång om sådär 10 år kanske.
Solar du ofta? Nej men försöker så mycket jag kan nu.
Är du bra på att laga mat? Ja faktsikt :)
Gillar du att dansa? Ja.
Hur vig är du? Tillräckligt.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's.
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll.
Vilken ögonfärg har du? Blå, gröna.
Vilka hårfärger har du haft? Typ alla :P
Är du beroende av något? Min mobil.
Röker du? Aldrig!
Senaste låten du hörde? Vet ej, ngn som spelades på radion.
Vad gör du på helgerna? Är oftast med min älskling.
Brukar du bädda sängen? Nej aldrig.
Har du kysst någon under den senaste veckan? Japp, senarst va idag.
Vad var det senaste du sa? "Mhm får väl göra det"
Vem kramade du senast? Timmy.
Saknar du någon nu? Ja.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Var du glad igår? Inte bara glad, utan lycklig !








TimmyPersson <3





Kommentarer!
Postat av: Kristina

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommenterat - 2011-05-08 / 11:43:10  | URL - http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: