Hir.

2011-04-14 / 16:23:01
Nu är jag hemma efter ha varit på hir (huvudinstrumentsredovisning). Skulle sjunga Mio my mio och Limu limu lima. Kom dit och var ganska nervös. Men när jag gick in i rummet och skulle sjunga släppte lite av nervositeten. Dels för att det kändes ganska bra jag va säker på låtarna och dels för att de inte alls var så många lärare som jag trott. Var nog bara 8 st. Så de va skönt :)
Jag fick sjunga mina låtar och sedan fick jag gå ut så fick lärarna diskutera vad dom tyckte och sedna fick jag komma in så pratade vi om det. När jag sjöng kändes de ganska bra, jag var lite nervös för att luften inte skulle räcka. Men det gjorde den!
Sen efter varje låt aploderade dom och sa att de va en vacker låt (Mio mt mio).
Kom in igen och fick bara höra bra saker !! :D
Dom sa att de lät bra och att jag var duktig. Snus sa även att jag var jätte duktig i musikteorin och Elisabet sa att jag varit jätte duktig nu när vi pratat om barocken i kultirhistorian. Och Carin sa att jag va jätte duktig på min sång! Så allt kändes utmärkt !
Lämnade rummet och skolan med ett leende på läpparna ! :D

Nu ska jag bege mej till tvn, vila lite innan agilytin va de tänkt ! ;)

Ha de bra !! Puss.






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: