En bra söndag !

2011-04-10 / 14:17:19
Wow vilken dag !
Vaknade i morse av att solen lös mej i ansiktet. Blev först sur för att kl inte va mer än 10. Men när jag sen insåg vilket fint väder de va gick jag upp me gott humör :)
Käkade lite frukust och klädde sedan på mej.
Sen bestämde mamma och jag att vi skulle gå en runda med Nikki och sedan till mormor. Sagt och gjort men precis innan jag ska göra mej i ordning märker jag att jag fått näsblod. Underbart. Mamma säger åt mej att trycka på näsan mens jag kastar mej på pappret eftersom jag inte ville få blod på min underbara morgonrock.
Efter ett tag slutade de blöda och jag kollade igenom min morgonrock. Den klarade sej ! :D

Vid 12 tiden gick vi till mormor. Halvvägs började vi klä av oss eftersom de va så varmt och skönt.
Väl hemma hos mormor bjöds de på fika.
Sedan gick vi hem och kom på att bussarna till stan gick fem i hel och fem i halv. När kl var precis fem i sprang vi till bussen. Men vi hade missat den. Så vi gick hem igen :P
Men nu snart tar vi den iaf. Sen blir de hem till min älskling och kolla film och mysa :)

En heeeeelt okej söndag om ni frågar mej ! :)


Puss på det !





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

BRA :D

Kommenterat - 2011-04-10 / 20:37:45  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: