21 april 2011

2011-04-21 / 12:00:05
Hej bloggen !
Nu sitter jag här igen och kliar mej i bakhuvudet typ ..
Vet att jag har en del att göra i skolan, men känner samtidigt att de e lov och att jag inte orkar/vill tänka på skolan. Det är väl andå de lov är till för ?

Om några timmar kommer Timmy hit så ska äntligen få träffa han! Känns som de var en evighet sen sist!

Har skit tråkigt men de är ju inget fint väder idag så man kan inte gära sola eller vara ute.. Kanske är ett tecken på att jag verkligen borde plugga ? Tänker nog faktiskt ignorera de tecknet då! Ska nog äta lite ist.. Och kanske göra datauppgiften iaf? Mhm de låter som en bra ide.

Puss








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: