Hatar blogg.se !

2010-09-27 / 22:26:00
Just nu hatar jag blogg.se !!!
Jag har för länge sen sparat ett utkast på en lång lång text som jag gillade jätte mkt som jag då och då sparat om för att den inte ska försvinna, nu har jag inte varit inne på bloggen på 6 dagar och de första jag märker är att utkastet är borta.. Kul kul ... Ååh suck.
Orkar igentilgen inte göra ngt inlägg men min pojkvänn klagade på mej så får väl göra de endå. Så här har ni ;)
Nu ska jag sova ! Är as trött.

Puss.






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Jessika

michelle! du får komma och mysa med mig nån dag nu när mina mystjejer är borta! Jag kan fixa din blogg då om du vill :D

Kommenterat - 2010-09-27 / 23:06:17  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: