Happy, happy, happy ! :D

2010-09-17 / 11:37:58

Hej hopp !
Nu sitter jag i datasalen och tar de lugnt. Har redan slutat :D
Har egentligen 4 timmars håla nu och sen svenska, men ska till sjukan så jag slipper svenskan idag. Finns bara ett ord som kan beskriva detta: SKÖÖÖNT !!! :D:D:D

Senare idag eftersjukan ska jag träffa Matilda m, va ju så länge sen sist, vi börjar bli dåliga på att ses :( Gäller dej med Frida !! :(
Skärpning på oss tycker jag faktiskt !!
Men ska bli as nice att träffa Matilda :D:D

Ptjaa nu har jag faktiskt inte så mycket mer på hjärtat. Vi hörs ! Pussar.



 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Jessika

Jag då? :'( :'( :'(

Kommenterat - 2010-09-17 / 16:26:23  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: