Sista gången ...

2010-10-22 / 15:18:29
Hej bloggen !
Detta blir det sista inlägget jag gör i den här lägenheten. Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv sitta här och blogga.

Har städat exakt hela huset känns det som !
Okej kanske inte hela, men har skrubbat hela toan själv och städat och skrubbat hela köket tsm med mamma.
Är helt slut nu !
Nu är det verkligen dags.
Nu finns det ingen återvändo.
Ikväll är den sista gången jag sover i detta huset.
Imon är det sista gången jag äter frukust.
Sista gången jag bloggar här.
Sista gången jag äter kvällsmat.
Sista gången jag vaknar upp här.
Sista gången jag borstar tänderna.
Sista gången jag är i alla rum.
Aldrig mer kommer jag att bo här.
Efter 10 år är det nu bara 1 dag kvar.
1 dag, sen aldrig mer igen.
Aldrig någonsin !
Känns som en stor klump i min mage.
Allt känns så sorgligt.
Men det är som alla säger; man vänjer sej.
Frida som flyttat från ett stor hus, till en lägenhet, till en annan lägenhet och sedan igen till en annan.
Hon har vant sej och trivs nu. Varför skulle inte vi göra det ?
Vi får göra det bästa av det hela helt enkelt.
Men just nu känns allt bara dåligt och sorgligt.



Timmy kommer senare med. Då kommer allt bli bättre det vet jag. Då ska vi fixa lite här hemma och sen ska jag få andas ut och då ska vi fira vår 14 månaders dag ! :)
Så allt kommer bli bra, även om allt känns skit just nu.




14 månader idag och jag älskar dej bara mer och mer för varje dag som går ! <3





Aja nu är det dags för mej att avsluta detta inlägg. För det kommer bara bli massa flum annars. Så ja. Hejdå från Mickedala en sista gång. Nästa gång vi hörs sitter jag i mitt nya rum ...







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Mikki

Asså, fy! tycker inte alls att du ska flytta! Har känt dig i snart 14år! Vi kommer tappa kontakten helt =( Vart tog min busskompis vägen? <3

Kommenterat - 2010-10-22 / 19:37:16  | URL - http://mmikkii.blogg.se/
Postat av: Frida

Längtar efter första inlägget från nya huset!! :D<3

Kommenterat - 2010-10-23 / 19:05:48  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: