I köket.

2010-10-25 / 08:54:16
Godmorgon alla söta !
Nu sitter jag i köket och skriver. De som är fördelen med en laptop ;)

Orkade inte blogga igår, visserligen hade jag datan hela kvällen, men satt och lekte ist.
Senare på kvällen kom Natta och Daniel, så då fikade vi och hade lite mysigt. Jag och Daniel satt och spelade massor av löjliga barnspel ;P

Eftersom vi fick skriva vår engelska i ons när alla andra på skolan var lediga så fick vi ledigt från engelskan idag. Så börjar inte förens 11 idag :) SKÖNT !!
Men ska gå på stan lite med Timmy, därför jag e uppe så tidigt. Ska ta bussen om 30 min typ :)

Ikväll blir de nog tyvärr inte så mkt bloggande. Slutar inte förens kl fyra och sen ska jag och mamma på agility ( stavning ?) så är inte hemma förens vid åtta och då ska vi äta och så.

Men men vi får se. Nu har jag slut på tankar så vi hörs ! :) Puss.





TimmyPersson <3





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: