En lista.

2010-10-06 / 08:42:09
Hej hopp bloggen!
Nu sitter jag och lyssnar på msuik. Och för att omväxla mina inlägg lite tänkte jag piffa till de lite och göra en lista på vad jag ska göra idag ;D

1. Ta bussen till skolan.
2. Leta upp min historia lärare.
3. Ta igen de jag missat på datakunskapen.
4. Sticka in till stan med älsklingen.
5. Köpa ny piercing.
6. Köpa nya kläder ( om jag hittar ngt! )
7. Pussa en massor på Timmy !
8. Ta bussen hem och sticka till stallet.
9. Rida, mata och pyssla om Zirona.
10. Hem och råplugga på medeltiden !!!




Sa ju sist att jag hade laddat ner massa bilder som Frida tagit. Hittade även när vi ar och badade på Grötvik, ska även lägga upp de bilder, men hinner inte idag. Så här får ni en smygtitt ;)











TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: