Det är hemskt !

2010-10-18 / 20:11:00
Har precis kommit hem, jag och mamma var och kollade på lägenheten igen. Mamma började bli orolig om allt skulle få plats så vi åkte dit och mätte.

Kollade nyss på Matildas blogg och såg ett hemsk inlägg. Känsliga tittare varnas !
















När jag ser denna filmen får jag verkligen ont i magen!
Hur kan vi människor va så grymma!? Det är sjukt!
När jag ser detta, vill jag aldrig mer äta gris igen!
Jag mår verkligen illa och jag äcklas av mej själv som har ätit av de!
Usch, jag ska helt klart börja kolla upp på vad de ät för kött jag äter.

Här är alla de gårdar de filmat från.
Gårdar jag aldrig mer vill äta ifrån!



1 Attorp i närheten av Grimeton
2 Bänared i Långås
3 Bonnagård i Falkenberg
4 Faurås i Falkenberg
5 Förlandsvägen i Fjärås
6 Håbergsvägen 50 i Kungsbacka
7 Hägareds Gård i Tvååker
8 Hällarps gård i Långås
9 Hässlås Ängaberg i Långås
10 Hässlås Nilsgård i Långås
11 Kulla Lantbruk AB i Slöinge
12 Kvarnagård i Långås
13 Lilljohns AB i Falkenberg
14 Lundby i Slöinge
15 Munkagårds Naturbruksgymnasium
16 Sällora Vårhögen i Slöinge
17 Skogen i Långås
18 Spannarp i Tvååker
19 Två Gårdar i Tvååker
20 Ulfsbäck Svinavel AB i Fjärås
21 Vallbyvägen i Fjärås















TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Matilda

PGa denna jagär på g att bli vegetarian, eftersom på 95% av gårdarna finns inte halm eller hö till grisarna ens.

Kommenterat - 2010-10-18 / 23:14:56  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja visst är den fin ;)

Kommenterat - 2010-10-19 / 17:48:51  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: