Hon lever ! Min pärla lever igen !

2010-11-17 / 21:42:45
Hej bloggen !
Sitter nu hemma och äter fingrar :D

Idag har varit en bra dag :)
Egentligen brukar inte onsdagar vara bra men denna var det.
Började med eng som inte alls var kul. Sen svenska som egentligen inte va ngt spec. Sen historia va inte heller så spec. Efter de prov i datakunskap. Gick nog ganska bra tror jag :) Så nu när jag tänker efter va de en ganksa lam dag i skolan men jag klarade mej igenom den :)

Efter skolan stack jag hem snabbt som tusan och sen ut me hunden, sen till stallet. Tog bussen hem och jag och mamma åkte och hämtade min pärla :D
Hon har ju varit död nu i 1 år snart. Men nu lever hon :D
Körde henne från verkstaden och sedan lite här hemma.



Så just nu är allt toppen ! :)


Nu ska jag kolla på tv. Vi hörs ! :D Puss.







TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: Jessika

Michelle!!! Mina mjukisbyxor!! :O:O:O:O:O

Kommenterat - 2010-11-17 / 21:51:26  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: