I love the way you lie

2010-11-24 / 15:04:19
Hejsan Hejsan !
Nu har jag precis kommit hem. Gud va skönt att vara hemma innan 3 !!!
Hade ingen datakunskap idag så vi slutade kvart över 2. Riktigt skönt var det !
Så det gillar vi !

Sitter och glor på tv och lyssnar på MTV, så kommer låten "Love the way tou lie" upp. Jag måste säga att jag tycker om den låten jätte mycket. Först gillade jag inte musikvideon men nu när jag kollade på den gillade jag den faktiskt. Den är lite mystisk men endå bra. Ja konstigt förklarat men men :P

Här kommer iaf videon och låten som ett bra avslut på detta inlägg, för nu ska jag gå ut me hunden och sen blir de nog Twilight ! :D






http://www.sidbloggen.se/wp-content/uploads/2010/06/tw.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: