15 månader !

2010-11-22 / 18:27:35
Idag firar jag och Timmy 15 månader. 1 år och 3 månader, 457 dagar tillsammans.

Allt vi har gått igenom och det är fortfarande vi.
Alla säger att man inte kan hitta sin kärlek när man är
16 och 18 år. Men jo det tror jag ! Eller jag är nästan säker på det !


Att man kunde älska någon så mycket är något jag lärt mej. Jag hade aldrig trott att man kunde offra så mycket för en person som varit en okänd människa.

Visst vi bråkar. Men vem gör inte det ? Min mamma har alltid sagt till mej att man måste bråka med personer man älskar. När man bråkar blir det oftast bättre efteråt. Så ja tror att allt har en mening.

Och nu på sista tiden har jag inte varit så lätt att ha att göra med, men Timmy du har stannat kvar hos mej. De dagar jag kommit till han och varit jätte arg eller ledsen så har han bara hållit om mej. Inte sagt något utan bara hållt om mej och funnits till. När jag kommer till han och känner mej som skit så har han skinit upp de första han gjort när han sett mej. Varje gång vi ses gör han det.

Jag får alltid höra hur vacker jag är och hur mycket jag betyder för han.

Det är tack vare dej jag har orkat att ta mej såhär långt.

När det varit struligt i skolan eller hemma har du alltid funnits där.

Du får mej alltid att le och må bra.

Och jag tror verkligen inte att du vet hur mycket du betyder för mej !

Det är tack vare dej jag kom in på min skola.

Du satt där hemma och tvingade mej sjunga och träna.
Efter 15 månader så har vi kommit så otroligt långt !

Och jag kan knappt bärga mej för att se vad framtiden har att erbjuda.
Jag är redo att visa för min familj, mina vänner och för resten av världen att jo man kan faktiskt hitta sin livskärlek när man är 16 och 18.

Det har inte varit lätt. Men det är värt varenda sekund.

Tanken att jag får ha dej i mitt liv för resten av mitt liv får mej att må så bra !

Jag vill alltid vara med dej min älskling !



Jag älskar dej Timmy Persson ! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Postat av: madi

Grattis!!! :)

Kommenterat - 2010-11-30 / 23:05:50  | URL - http://madimade.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: