"Gick dansen bra?"

2010-05-05 / 21:59:37
Hej hopp !
Vad hittar alla på ?
Själv sitter jag är lite trött efter dansen. Fick frågan av Timmy innan, "gick dansen bra?" "Hmmm ptjaa." Blev mitt svar. Så här var det. Vi har varit 6 i gruppen från början. Nu var vi bara 4. Eftersom vi är indelade i 2 grupper var vi nu alltså bara 2 i varje grupp. Vilket såg väldigt mesigt ut när vi dansade. Matilda va osäker på om hon ville dansa och jag kände så jag med.
Men vi körde igång och värmde upp med afro, stretcha, ja det vanliga. Sen gick vi igenom koregrafin som jag missade förra gången och lärde oss den.
Men sen i slutet kom vi fram till att vi inte ville ha ngn uppvisning. Men detta var inte sista gången utan vi ska dansa nästa gång med. Men då var det ingen som ville de förutom jag och Matilda.
Då säger Kattis "Men kom på danslägret ist." "Ja bra idé, så betalar vi för det med och så missar vi en lektion nästa gång som vi också betalt för" svarar jag.
Så då kom vi fram till att vi i vår grupp inte behöver betala för lägret. Så vi fick ett gratis dansläger nästa helg. Tummen upp för det !
Så åter till frågan gick dansen bra ? Ja de tycker jag ni själva kan få avgöra ! ;)



Kollade på "Dumbo" innan som ni vet. Gud det var nog edn sämsta filmen jag sett ! xD Inte nog med att den bara var 61 min, de va ju typ bara utfyllnad med massa elefanter som dansade och sen sa dom ju ingenting i hela filmen typ. Men men denna filmen va ju ett måste att se, så nu är det gjort !

http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Dumbo-movie-04.jpg



Kollade även på "spirit hästen från vildmarken" för 1234567885 gången. Asså jag kan verkligen inte få nog av den filmen ! Får verkligen inte nog av den ! Så bra asså !!!

 

Avslutar med lite låtar från denna underbara filmen ! Puss.

 

 

Kommentarer!
Postat av: Anonym

jag har redan skickat bilderna :)

kolla din mail.

skickade dem i söndags, tror jag det va :)

Kommenterat - 2010-05-05 / 22:30:31  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: