Mamma nu är jag duktig

2010-05-31 / 12:22:33
Godmorgon. Eller eftermiddag kanske man ska säga ?
Vaknade vid 8 av att mitt monster till pojkvänn skickade ett sms och väckte mej.. Lyssnade lite på ljudboken sen tvingade jag mej upp ur den varma sängen som var full av två håriga saker ...

Käkade lite frukust och kollade igenom alla bilder vi har från att jag, Natta och Angelica var små. Mycket söta små barn må jag säga. Men om möjligt sötare föräldrar ;)

 

 

Håller på att röja i mitt rum just nu. Mamma gnällde på mej igår + det såg ut som ett bombnedslag... Så nu har jag tagit alla mina kläder och hängt in dom i garderoben, men när jag höll på med detta upptäckte jag att jag har för mkt kläder xD så fick röja den andra garderoben som jag har och hänga in i dom. Så nu har jag 3 smockfulla garderober (Y)

Nej nu ska jag återgå till mitt städande, snart ( hoppas jag ) kommer min redan försenade pojkvänn. Hörs senare ! Puss.

 

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Lisa Thelander

Går du inte i skolan idag??

Kommenterat - 2010-05-31 / 12:32:45
Postat av: Rosanna

sv: Haha tack så hemskt mycket! :D

Kommenterat - 2010-06-01 / 13:31:06  | URL - http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: nej lisa vi hade studieddag :)

Kommenterat - 2010-06-01 / 14:14:03
Postat av: zom

ja lilla vän du e så duktig såååååååååååååå

:)

Kommenterat - 2010-06-02 / 21:45:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: