Livets ironi ...

2010-05-24 / 22:41:12
Asså det är seriöst ngt fel på min kropp !
Min kropp och sol funkar verkligen inte !
Jag har ju sagt att jag bränt mej de lilla vi va på gallberget, då brände jag mej på bröstet och i hårbottnen. AJ ! Och idag var vi ute och spelade brännboll på gympan då brände jag mej igen ( som om de ens va soligt ? De va svin kallt och molnigt !? ) hur som helst så brände jag mej mer på bröstet och på öronen !? Hallå ? Skärp dej Gud !
Öronen va ju ett jävla ställe ! Av alla ställena öronen.. Herregud. Så nu har jag svinit ont på bröstet, hårbottnen och öronen.. Suck ..
DET är bara livet ironi ...
Kommer hela tiden och tänka på min pärla när jag kliar mej. Han satt nämligen och skällde på mej sist för att jag kliade. Jag hade som försvar: " Det kliar och jag måste klia tbx.. Dessutom är det de som börjar!"
Han köpte inte de ... Konstigt !

Idag har jag bara tagit de lugnt. Kom hem, fikade lite, gick ut me hunden, somnade på soffan, vaknade vid sju, lagade mat till mej och mamma, åt, glodde på tv, Natta kom hit en stund och nu sitter jag här. Ska snart bädda ner mej i sängen. Tänkte bara uppdatera mina läsare och berätta om livets ironi ... Slår vad att hälften av er som läser detta har skadeglädje ? ;)

Nej nu är det dags för mej att sova ! Sov gott. Puss.




TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: