Tjej test. ( tidfördriv )

2010-05-27 / 09:28:30

ALLA  TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!

för du vill väl aldrig stå utan kärleken.. ?


OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Michelle Johanna Bik Budai
FÖDD: 1994
BOR: Halmstad

SMEKNAMN: Miche.

INTRESSEN: Vänner och ridning



HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON :  Ja.
ÅNGRAT NÅGOT: Hmm.. Inte vad jag kommer på nu.

LJUGIT: Nej, de tror jag inte.
SVIKIT NÅGON: Nej.
KÄNNT DIG SÄMST: Ja..

GRÅTIT: Så mycket att mina tårar är slut.

SKRATTAT: Så mycket att mitt liv förlängts rätt bra ;)
VARIT SJUK: Nej.

VARIT UTOMLANDS: Nepp.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nepp.


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Njaa, de beror ju på.
SKRATTAR DU OFTA: Haha hela tiden ! ;P

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött men lycklig.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Både bra och dåligt.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Man har väl velat, men de har ju aldrig varit ngt jag tänkt göra !

HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Nej, skulle aldrig ljuga för min föräldrar !


KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Njaa, snarare fått tbx.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Om det är rätt person så ;)
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Ja kanske lite.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jag hoppas !
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Jaa !
OM JA, VEM: Timmy Persson <3

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 1.

HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: Hahah många ggr. Sitter och pussar på min pärla hela tiden ! :D
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja.

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Oh ja ! Den gör mej lyckligas i världen !
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Sånna som Timmy :D
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Både och.

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång !
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Blond ! :D
FÅR DU MÅNGA KILLAR
: Jag har redan hittat min drömprins, så behöver inte killar ;)

Utseende

Blondin eller brunett?: Brunett
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt
SNYGG ELLER FUL: varken eller.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jodå. Finns ingen vits me att klaga.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Får höra det varje gång när jag är med min älskling.

ELLER TVÄRTOM?
: Hahah nej.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Japp :D
SMINKAR DU DIG: Nää inte så ofta, bara när man ska ut eller så.

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: