öroninflammation

2010-03-02 / 13:14:03
kom precis hem docktorn. har som sagt haft super ont i mitt öra ett tag nu, så mamma ringde läkarn och vi fick tid idag. kom dit don kollar i mina öron i två sek och säger
" jadu hur känns de nu? "
" ja de gör sådär lite lagom ont och jag e helt döv ! "
" ja de är inte så konsitgt för du har en kraftig öroninflammation på båda öronen, på höger håller på de att försvinna men på vänster ser de riktigt illa ut och håller på att gå åt fel håll. så hade ni väntat lite mer hade vi fått operera.!
" kul ..... "
" men jag skriver ut medicin så ska de bli bättre nästa vecka "

kul ännu mer medicin ! jag som precis slutat äta medicin ska nu få mer, aja tur att jag slapp operera igen iaf !


så mamma körde hem mej, så nu sitter jag här har sjukt j*vla ont. men ska försöka plugga lite. kom igång med so:n igår men jag hade inte en mapp som vi måste ha så jag kom inte så långt. ska söka lite på nätet efter teknikskasystem iaf. hoppas att jag hittar ngt som kan ge mej de VGt som jag måste ha !

puss !

p.s skickade in min ansöka om musik på sture igår, så nu ska jag få en obligatorisk låt hemskickad som jag ska börja träna på, sen är intagningsprovet den 13:e, pirrigt ! hoppas bara min röst e bra tills dess ! låter som en stryp anka för tillfället. jippie.

sen fick man välja en egen låt, valde den svenska hallelujah :)

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: