sommaren är äntligen påväg !!

2010-03-25 / 16:37:07
Sitter och tar de lugnt vid datan. sitter och lyssnar på Michael Jackson. Har aldrig direkt varit ngt fan av han, men sen jag kollade på hans film, "This is it" gillar jag han mer. Han har en fantastisk röst ! Gillar spec denna låten !

 


Kom hem vid 2 idag. Det var hur fint väder som helst så jag tog lite K-special och satte mej ute i solen med Nikki och Cazinaa. Nu har jag verkligen fårr vårkänslor ! Saknar så galet mkt efter sommaren !!
Sen satte jag mej här och fixade mina naglar.



Hahaha fick reda på vad vi ska ha på oss imon på modevisningen, jag fick en klänning från Indiska, asså det var nog den fulaste klänning jag någonsin sett ! Men den tvingade mej Patrica på. Ska gå med en klänning från Soda med, men Patricia hade inte fått kläderna där ifrån än så jag hoppas verkligen att den e snygg och att den passar mej !!

Nej nu ska jag kolla min mail sen ska jag lägga mej på soffan och ta de lugnt. Mamma kommer nog hem nu snart också, så ska jag hjälpa henne med maten och sedan ska jag gå och lägga mej tidigt ! Kl ringer imon 06.20... Jippi. Måste vara på skolan tidigare så vi hinner fixa oss innan modevisningen. Jaja de blir nog bra. Puss !


Dagens outfit. föresten, jag har klippt mej!

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: