Skolan ..

2010-03-24 / 11:48:40
Hejhej! Nu sitter jag i 9c klassrum. Borde egentligen renskriva de som jag och Matilda gjort, men jag fattar inte hälften så hon få hjälpa mej. Ska snart gå ner och äta.
Idag hade vi Nationella i engelska. Vi skulle skriva en uppsatts som farmtiden. Jag suger på engelsak så de gick nog inte överdriver bra kan jag ju säga ... Men men.
Igår földe jag med Matilda ut i stallet och red Mejram, mkt fin häst men inte min stil ! Alldesless för mkt häst som vi häst tjejer alltid säger ( haha ) men hon var trevlig, lite för pigg för min smak, men men det var kul.
Sedan körde vi hem jag la mej på soffan och halv sov. Kollade på tv och gick och la mej tidigt..


tog inga bilder igår, så fick bli en bild på matilda när hon rider.



Usch har typ värsta ångers inför dansen, sist blev vi ju alla utskällda och fick höra att vi inte platsade i nivå 2. Sådär lagom kul att höra efter såhär lång tid.. Men men det ska nog bli bra .. Får bara hoppas på att det går bar för mej idag !!


Föresten så fick jg reda på att vi ska till flamma vecka 14 sön - tis. Ska blui super kul ! Har jag tur så kunde Matilda hänga med också. Kommer bli jätte kul !!!!

jag på My Queen och Matilda Cornett.


jag och Almeto


Nej nu ska jag bege mej !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: