sjukgymnast

2010-03-03 / 08:11:57
hejhej !
nu sitter jag här idag igen, ahde massa tid över nu i morse så passade på att kolla min facebook, mina mail och min bdb. och sen var det ju bara bloggen kvar !
ska till sjukgymnasten kl 9 därför jag ftf e hemma. får se vad hon säger. skulle ju göra massa övningar som jag ,, hehe inte har gjort en endå gång ... oopsi.
men jag kan gå normalt och har inte ont längre så jag tror att allt e bra nu ! dock har jag inte tränat och använt knät så vi får se ikv hur de går, om jag har ont efter dansen.
aja nej nu måste jag dansa igenom dansen som jag ftf inte kan sen måste jag nege mej!

får se om jag kanske kommer hem efter sjukgymnasten, vi har inga viktiga lektioner i skolan idag endå och jag behöver all tid jag kan få till att plugga !


puss



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: