Öroninflammation igen ? Fick iaf en paljett jacka ! De gillar vi !

2010-03-18 / 13:24:12
Okeej okeej, jag är hemma idag. Tror inte att mina öron läkte helt från öroninflammationen ... Vaknade idag och hade skit ont .. Gick ner åt frukust och allt kändes bara skit .. Så jag har varit hemma idag.

Har länge velat ha en kort paljettjacka som Frida har, men har kolla överallt på nätet utan att hitta den. Frida smsade här om dagen och sa att jackan nu fanns ute på deras hemsida. Jag gick in och såg att den fann i svart och att dom sänkt priset från 399 till 119. Det var ju bara ödet !! Så jag ringde genast mamma och hon hjälpte mej att beställa den. Gud va kul !!! Så nu är jag jätte glad !! Heheh jag vet jag är kanske liiiite bortskämd * happy face*

Dålig bild, men tar bild när jag fått den !

 

Nu har jag inget att göra, så tänkte ladda batteriet i kameran och ta bild på alla saker från igår, men har inte fått bilderna från Matilda än, kommer kanske ikv. Håll utkik !

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: