nästa stopp skolan

2010-03-25 / 07:56:26
God morgon kära läsare !
Nu sitter jag här idag igen. Jag har kommit på att jag går upp väldigt tidigt på mornarna, eftersom jag alltid har typ 20 min över innan jag ska gå. Men går jag upp senare så blir jag jätte sen. Hahah jag är otrolig !
Jajaj nu kom Micki så nu ska vi snart ge oss av.
Idag ska vi förbereda för modevisningen som vi ska ha på fredag i skolan. Jag och Matilda är dom ända modellerna som går i 9an. Hahah det kan bli kul !
Nej nu måste vi bege oss. Hörs kanske senare ikv. Puss

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: sofie

Du ska ju ha så fina kläder på dej när du ska gå model också ;) haha

Kommenterat - 2010-03-25 / 16:21:56  | URL - http://pippisdagbok.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: