näsblod

2010-03-09 / 21:26:29
Hejhej
Nu har jag varit duktigt ! Jag har skrivit 2 sidor om 2a världskriget, satt i 1½ timme. Mkt nöjd med mej själv faktiskt !
Skola idag då. Den va seg som vanligt. Vi hade vikarie på gympan, men det var faktiskt mkt kul !
Sedan hade vi lunch Johan satt jämte mej  när vi väntade på att matsalen skulle öppna. Han reste sej häftigt upp och armbågade mej mitt i ansiktet... Jippie. Självklart börjara jag bloda näsblod. Helin va snabb att stoppa de så de kom inte så mkt. Så egentligenva de ingen big deal men det är en princip sak... Man kunde iaf sagt förlåt. Men killar e killar så självklart skulle dom säga de 34567843245 ggr och säga att jag satt och lipa för några droppar blod. Så för de 1a jag lipa inte! För de 2a jag hade antagligen blött mkt mer om inte Helin höll för. Och för de 3e de va mycket mer än några droppar, innan Johan fått tummen ur och hämtat papper hade jag blod lite överallt på mina händer... Inte så kul.. Men men de slutade. Lite öm nu så får jag en smäll kommer jag väl få Näsblod igen.. Får väl vara lite försiktig I guess.


en liten serie som jag tyckte passade in me mitt inlägg, haha

Aja nej nu ska jag kolla på Desperate Housewives.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: