Michelle och Matilda mästerkockarna

2010-03-08 / 14:28:28
hejhej
nu sitter jag hemma hos matilda. vi skulle egentligen pluggat men jag mailade över mitt arbete och de gick inte öppna på matildas data ...
så jag städade matildas garderob ( haha )

innan skulle vi laga mat. det slutade med att brandlarmet gick, matilda så gott som ligger på golvet och as knäcker sej medans jag står och viftar med en handduk. matilda kastar sej sedan på fönstret för att öppna och vädra. så där står vi och lagar mat med öppnet fönster och öppen dörr. hahahhaha vi borde verkligen inte synas till i ett kök ! INTE TSM IAF !!! hahahah. men efter mycket skratt fick vi vår mat. och konstigt nog var det mycket gott !

nej nu ska hon till sjukgymnastet så ska hon köra mej hem så ska jag plugga !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: