massage

2010-03-30 / 09:30:24
Godmorgon !
Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Vi började ju 1 timme tidigare igår så vi har ingen engelska så vi börjar inte förens 10 i 10. Jätte skönt !!!

Igår: kom älsklingen hit vid halv tre, vi kollade på tv, sen gick vi ut en runda med Nikki. Sen åt vi mat, gick ut och påskpyntade vårt träd, sen gick vi in och bakade kladdkaka. *happy face* Sen gick vi upp och Timmy fick massera mej sedan busade vi lite han va på otrolig kittlhumör och jag blev såklart lidande .. Men jag gav såklart igen ! Sen gick vi ner och fikade och kollade på Arn. Asså gud va jag älskar dom filmerna !! Jag bara ryser när jag kollar på de på reklamen ! Så otroligt bra ! Sen stack han hem och jag gick och la mej.

sen är ju Jocke sjukt snygg också !



Nej nu måste jag bege mej ! Puss !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: