jag ger upp ...

2010-03-07 / 16:09:02
JAG GER UPP !!!
Jag har pluggat i 4 timmar nu !!!! 4 timmar ! Hela min kropp verker mitt huvud dunkar och mitt humör är på 0 ...
Min kropp skriker efter Timmy vill inget mer än att få vara i hans närhet för till fället ! Få vila mej i hans famn. Låta han klia mej på ryggen, pilla mej i håret, hålla om mej och bara finnas till. Hade vi inte bott så långt ifrån varandra och de inte kostat en halv förmögenhet att åka buss hade jag åkt till han direkt ! Men lovade Frida att vi skulle ses senare ikv så kan endå inte åka dit.. Ååh gud vad jag saknar dej !!! Sitter med gråten i min hals och vill bara lägga mej i min säng krama om min kudde och önska att jag vore hos dej...

Kommentarer!
Postat av: Jessika

hahaha låta han klia mig du är så söt michelle :)

Kommenterat - 2010-03-08 / 16:30:29  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Matilda

SÅ dyrt är det inte att åka buss, kostar mer i bensinpengar :P

Kommenterat - 2010-03-09 / 19:16:09  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: