har kommer bilder på mina saker !

2010-03-18 / 15:00:31
Det tog visst lite tid att fixa bilderna.. Jag fastnade visst vid datan. Hehe men här kommer dom !


1. 4 stegs nagelfil som gör naglarna mjuka och glänsiga !
2. Kexchoklad.
3. Soft nougat, åt upp den andra på vägen hem, hihi.
4. Schoko corn big ( som jag håller på att äta upp just u.. Mums!
5. Hårinpackning.
6. Ljusrosa läppstift.
7. Två nagellack, ett till mej och ett till mamma.
8. Nagellack som gör att naglarna växer fortare.
9. En stallbok en kallender, har vela ha en sån hela året ! Nu äntligen brukar kosta runt 200:- denna kostade 29:- jag var hur lycklig som helst !


hårspännen och hudfärgade stay up !


Köpte även ett rosa glittrigt halsband till Cazinaa ! Hon blev jätte glad !!

Kommentarer!
Postat av: Matilda

Hon ser ut som en gris :D

Kommenterat - 2010-03-18 / 15:03:24  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej precis, jag menar det. Vissa verkligen söker uppmärksamhet till varje pris

Kommenterat - 2010-03-18 / 17:38:55  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: