en latmask

2010-03-05 / 11:51:18
God morgon !
Jag är visst hemma idag med.
Kl ringde i morse 06.40 jag snozade sen ringde den igen 10 min senare. Så tänkte jag att jag bara skulle vila ögonen en liten stund. Vaknade senare 11.00. kollade min mobil hade fått ett sms från mamma:
"hej din latmask ;) e du hemma el i skolan? puss"
Haha min mamma e så söt ! *happy face*
Så nu har jag ätit frukust, kollat mina mail, min facebook, min bdb och nu bloggen.
Snart ska jag sätta igång med teknikuppgiften. Tack vare Ida så vet jag va jag ska skriva om ! Jippie !

Sen ikv blire hem till pappa. Matilda ville dock hitta på ngt. Så vi får se vad som händer !

Puss




Timmy Persson <3
Kommentarer!
Postat av: Ida

vet att du gillar mig (h)

Kommenterat - 2010-03-06 / 15:13:44  | URL - http://idaaspberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: