Den värsta helgen blev till den bästa.

2010-03-29 / 08:00:38
Godmorgon !
Förlåt att jag inte uppdaterat på länge ! Men det har varit en av dom värsta helgerna i mitt liv !
Jag har inte haft ork att sitta vid datan.
Bråkade med älsklingen, orkar inte berätta...
Men i fredes var jag med Fijah, dock blev de kanske inte som planerat men men.

Lördag träffade jag älsklingen, vi bråkade men blev sams igen, stack hem till mej. Mamma beställde pizza sen spelade vi lite poker och JAG SLOG HAN 5-3 ! Fy va kul de va !! Sen kom hans pappa och hämtade oss vid halv åtta. Vi kom hem till han, kollade lite film, sedan spelade vi lite spel, gick och la oss vid halv tolv.

Vaknade jämte min pärla vid halv 10.. Trodde vi ! Men hans pappa ringde och väckte oss och sa att kl va 11. Vi kom sedan på att man flyttat fram kl. Vi låg och segade i hans säng till 12 typ. Hoppade in i duschen. Sen gick vi upp och åt frukust. Sen gjorde vi inte så mkt. Spelade lite spel kollade tv tog de bara lugnt.
Vid åtta körde Timmy mej hem. Tihi han börjar bli riktigt duktig !

Nej nu ska jag packa min skolväska sen ska jag bege mej ! Puss

Älskar denna bilden ! Älskar min underbara pojkvänn ! <3



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: