bilder från bion

2010-03-14 / 22:10:47
Hej hej bloggen !
Nu har jag fått bilderna från igår, så tänkte roa er med dom ! Hoppas ni gillar det ! Puss


kvällen började på Ida´s pub med lite god mat.

Jessika och Becka


Matilda


Matilda och Frida


Jessika och Becka. ( Becka ser ju ut att ha kul ! hahah )


Sen fick vi vår mat ! Gott. Matildas mat


Frida´s


Becka som beställde kyckling sås utan kyckling. Hahah det hade vi ganska kul åt !


Min mat, den var super god verkligen !!


Och slutligen Jessikas.

När vi suttit och pratat och ätit drog vi till bion. Vi stod och väntade Matilda frågar om ngn sett hennes läsk, hon lyfter på armarna och vipps där var den. Bara det att den ramlat ner på golvet nu. Så efter 3 min ska Matilda öppna läsken och det slutade såhär:

Hahahah !


inne i bion. Kim, Matilda, Jessika som gömmer sej och Jag.






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: