7 månader

2010-03-22 / 12:37:39
Hejhej !
Nu sitter jag här i skolan och gör ingenting! Hahah. Matilda sitter jämte mej och "sjunger".
Senare idag ska jag och Matilda in till stan och göra ngn undersökning till skolan.
Juste ska kanske säga att vi har tema vecka därför vi inte gör ngt, men som sagt i eftermiddag ska vi in till stan och göra en undersökning om eko sminkt ! 

Och idag ska jag träffa Timmy efter vi varit i stan. För vi firar ju faktiskt 7 månader idag ! Ett grattis kanske ? *Happy face*


  
Puss hörs senare ikv, ska försöka uppdatera min blogg oftare, jag lovar ! Och Matilda ska skcika bilderna från Ullared. jag har inte glömmt. Det kommer !!


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Kajsa

grattis till er sötnosas!! :D <3

Kommenterat - 2010-03-22 / 14:54:12  | URL - http://kajsilicious.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: