liseberg med klass 9B

2010-06-08 / 12:03:57
Godmorgon !
Sitter just nu och äter frukust.
Var hemma hemma vid 1 igår.

Hade egentligen bestämt att jag inte skulle med till liseberg med klassen, men igår halv tio ringde Matilda och frågade om jag skulle med. Nej sa jag och då ville inte hon heller med. Men när kl var tio i tio bestämde vi oss för att vi skulle åka ändå. Så det var bara att kasta i sej resten av frukusten och fixa sej på tio min eftersom vi skulle mötas på tåget halv elva. Sen kom Matildas pappa och hämtade mej så åkte vi till tåget.
Det regnae nästan hela dagen och kom en rejäl skur, men vi hade ombyte. Mycket rolig dag ! Jag ångrar inte en sekund att jag följde med !!!

tåget gick 22.40 hem till halmstad. 23.55 var vi hemma i halmstad och då stod Daniel på tågstationen och väntade, så vi gick upp till hans och Nattas lägenhet, drack lite juice och kollade på "how i met your mother". Sen körde han mej hem till mamma vid 1.


http://blogg.piggelina.se/uploaded_images/liseberg-759467.jpg


På fredag är allt slut. Jag vet inte hur jag känner för det. De flesta från klassen kommer gå på sture så man kommer fortfarande träffa dom, men inte tsm. Jag tycker att de ska bli hur skönt som helst att börja om från början och spec musik ! Men har ändå gått i denna klassen i 2  år. Kommer sakna några stunder och några inte. Men nu såhär i slutet känner jag ändå att man har kommit i bättre kontakt med alla i klassen och då tar allt slut. Jag vet inte, de finns dagar jag hatat att jag gått i denna klassen men dagar jag varit hur tacksam som helst för det. Som sagt jag är kluven. Det ska bli skönt men klart tråkigt också.





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

Kommenterat - 2010-06-10 / 13:18:41  | URL - http://tvminnen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: