Födelsedags firande.

2010-06-23 / 12:57:50
Godmorgon !
Sitter just nu och pratar i tele med min älskling. Är ju som att prata med ett dagis barn !
Men ska träffa han vid halv 3 idag och sen drar vi in till stan. Och gissa vad jag ska göra då !? PIERCIA MEJ !!! :D:D:D:D:D:D Äntligen ! Har tjatat om detta i 2 år nu och äntligen har mamma gett med sej :D

Men kl är ju bara 12 så tänkte ladda upp alla bilder från dagarna som gått nu.
Börjar med söndagen, när vi firade mej, mamma och natta.


Dagen började med att jag oc Fijah satt ute och åt jordgubbar, fick denna missbildade jordgubben, tyckte den va så söt att ni med skulle få se ;D


Mormor, Alex och Fijah.


Jag, Timmy och Anders.


Alex, Natta, Daniel och jag.


Mamma.


Natta.


Alex och Angelica.


Nikki kissade i sin blöja så mamma la de jämte Cazinaa. Hon blev inte alls glad, hon tjurade hela kvällen xD


Sen blev de grillning med Angelica och Alex.


Min pojkvänn är hopplös att försöka fotografera ! Jag tror jag tog 10 000 bilder var av han kollar in i kameran på 3 bilder .. Suck. Men vacker är han !


Och sen skulle Timmy ha bild på mej när jag hade håret som en svamp. Lite söt e jag väl ändå ? ;)


Och nu bilderna från igår när tjejerna var här och firade mej.


Kim, Becka och Matilda.
Kolla in tårtan som jag och Fijah bakat halva natten. Den blev en riktigt succé! :D


Matilda, Kim och Becka.


Kim, Becka och Matilda.


Becka och Matilda.


Kimberlykimkim.


Och som avslutning bild på alla mina presenter.



Tröja, shorts, choklad, schampo och balsam, necessär, miss sixty parfym, badbomb, mascara, rosa och svart glittriga diadem, rosa nagellack, rakhyvlar och raklödder, örhängen, halsband och en ring av min pärla, men den var för stor så han skulle byta så de hann inte bli ngn bild på det. Fick en ask också men glömde ta bild på de.




Hasr kollar igenom hela guldfynds hemsida om dom har bättre bild men hittar inget, så ni får nöja er med denna sugiga bild...


Halsbandet.


Fick en ros av min pärla också.


Så nu jävlar !
Hahah det sötaste är att hon verkligen försökte muta mej med en shopping runda!






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Ida Aspberg

Fast du måste erkänna att diademen va snyggast! :D

Kommenterat - 2010-06-23 / 20:37:35  | URL - http://idaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så gott med choklad. :P

Kommenterat - 2010-06-24 / 12:45:04  | URL - http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: felicia

mkt foto på mig du haha! ;)

Kommenterat - 2010-06-25 / 12:51:24  | URL - http://feliciabik.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: