Mitt sista inlägg som 15 år !

2010-06-19 / 22:55:34
Hejsan. Detta blir mitt sista inlägg som 15 åring ;)
Sitter just nu och tvingar mej själv att vara vaken lite till. Får bara inte gå och lägga mej kl tio en lördag när det dessutom är ljust ute !
Tårtan som vi gjorde blev helt misslyckad, så mamma gjorde en ny, men den blev inte så bra heller. Men vi slängde ihop de till en pajtårta. Blir blid på detta imon när grädden är på ! ;D


Satt precis och kollade igenom min bilddagbok. Om 3 dagar firar jag och Timmy 10 månader. Tio månader !!
Jag satt och räknade, det är 44 veckor och 305 dagar. Jag tyckte att de borde vara fel men jag räknade dag för dag och jo de blev 305.
10 månader. Det känns inte alls som det var 9 månader sen vi satt här hemma hos mej och jag fått en ros av dej. Eller när jag var hemma hos dej på vår 4 månaders dag.
Tiden har gått så fort. Allt vi hunnit med. Men ändå känns det som om det var förra månaden du och Max stod vid skolan och väntade på dej och Fijah. När vi tältade, vår första kyss, första gången du sa att du älskade mej. Allt det känns som nyligen.
Men ändå känns det som om vi hunnit med så mycket och känt varandra hela livet. Allt vi gått igenom, alla bråk, vi har gjort slut men ändå hittat tillbaka till varandra.
Även om du inte alltid tror det när jag säger det, så är jag lyckligas i världen när jag är tillsammans med dej.
Det går inte en dag, en minut en sekund utan att jag tänker på dej. Tänker på hur det skulle vara att få sitta i din famn och bli pussad på, ligga på ditt bröst och somna till dina andetag, bli kysst av dina perfekta läppar, att få se in i dina underbara ögon är något jag kan göra i timmar utan att tröttna !
Du är vackrast i världen och jag är så stolt som får kalla dej min pojkvänn !
Tiden tillsammans med dej har varit underbar, alla minnen vi skapat tillsammans. Och många fler ska det bli !
Älskar dej min underbara Timmy Persson.





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Jessika

NAAAAAAAAAAAAAAAW!!

Kommenterat - 2010-06-20 / 15:27:47  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Frida

Så fint skrivet !

Ni passar verkligen fint ihop! <3

Kommenterat - 2010-06-21 / 16:25:50  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: