Just nu..

2010-06-30 / 23:11:32
Sitter jag här och hör att min säng ropar på mej.
Saknar min älksling sjukt mycket ! Har bara gått 2 dagar utan han, men när man varit med någon i 1 vecka utan uppehåll är de svårt att sedan vara utan den.
Så just nu skriker hela min kropp efter hans närhet, hans kropp, hans kyssar, allt !!

Som sagt var jag på stallet innan idag, mysigt, sen körde vi hem och åt lite kvällsmat och kollade på tv.
Jag hade börjat kolla på "anastacia" tidigare idag men somnade, så jag satte på den igen. Den slutade som alla andra 10 000 gånger jag sett den :P

Nej usch nu blev jag inte sugen på att blogga, satte på alors on danse, blir så sjukt glad och taggad av den ! :D
Nu ska jag kolla kläder på H&M. Ha de bäst ! Puss.




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: