hemma hos min pärla !

2010-06-27 / 01:00:13
God kväll. Eller kanske to.m godnatt ?
Sitter hemma hos Timmy och tar de lugnt. Kollade på "The ring" precis så är lite skruvad efter det. Men den va bra :)
Kl är mycket så vi ska antagligen gå och lägga oss nu. "The ring 2"  började precis på tv, kollade lite men orkar inte, den slutar inte förens 02.15. Och då ska vi lägga oss efter det, så jag kände att jag hoppar det, nu kan jag lugna ner mej och kunna sova lite grann iaf... Utan att vara livrädd ;)
Timmys päron åker iväg nu i natt så jag ska vara här och ta hand om min lilla pärla.
Imon/idag ska vi hem till mej och passa Nikki, sen drar vi till pappa och äter lite mat, sen sticker vi tbx hit igen. Och nu tis åker min älskling :(
Men mamma har lovat att ta hand om mej när han e borta. De de ju skönt de iaf ! :D
Nej nu ska jag borsta mina tänder och sedan gå och lägga mej. Får se hur det går med min piercing, den gör grymt ont just nu !! INTE OKEJ  !!
Puss och godnatt !
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: