hål i öronen !

2010-06-05 / 10:59:24
Godmorgon godmorgon !
Sitter här vid datan nyvaken och äter frukust.
Solen skiner ute så ska snart gå ut en stund tänkte jag.
Hann inte blogga ngt alls igår visst.
Smet från skolan för att ta hål i öronen tsm med Natta, de tar inte så lång tid tänkte jag, jag hinner tbx innan halv tre ( det öppnade 1 ). + Natta skulle vara på jobbet kl 2. Kvart i 3 satt jag i bilen påväg hem. Jag förstår inte hur det kunde ta så långt tid !?
Mamma hade fått ett erbjudande av ngn att det var gratis näs och örtagning igår så det var ganska mycket folk. Men vi hade endå nr 11 och endå tog de en timme innan jag fick komma in.
Men men nu är det gjort och hål i öronen har jag ! :D Men gud va ont de gör :O Haha fast jag e ju ganska klen jag med ^^
Idag känns de lite bättre iaf, ska tvätta de coh sånt med så blir de nog super fint !

http://www.nordstansguld.se/fprw/shop/Enstens%C3%B6rh%C3%A4ngen.bmp

Sen vid 6 tiden tog jag buussen till Gullbrandstorp, hämtade upp Matilda och Jessika och åkte vidare till Tylösand.
Skulle ju tydligen va fest dör men vid 8 tiden var det fortfarnde dött.
Vi gick en runda, sen åkte Matilda, Kim, Dennis och Olle hem, och Becka och Kajsa hade hittat andra så då återstod bara jag, Matilda ohc Jessika.
Vi hittade Tova och Julia och några till. Sen kom det massa folk, så vi drog ner till stranden igen.
Vi var där i max 15 min innan alla drog igen. Jippie.
Så jag, Tova, Julia och Sebbe cyklade hem. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trott, Julia skjutsade mej halva biten och jag skjutsade henne resten av biten.
Var hemma vid 1 tiden, bäddade ner mej i sängen och somnade ganska fort.
De va typ så min dag såg ut igår.

Kommer tyvärr inte bli så mycket bloggande idag heller, för vi ska till flamma och sova där. Så ni kommer inte höra ngt från mej förens imon.
Men jag hoppas att alla får en super helg ! Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Billy

Ja men själv så sitter jag vid datorn... och om du vill veta varför ;)



:P

Kommenterat - 2010-06-05 / 11:09:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: