En bortskämmdkatt.

2010-06-02 / 08:27:18
Godmorgon !
Just nu sitter jag här med Jenny. Hon kom hir igår för att sova här. Nu sitter hon och försöker ta sina kläder som Cazinaa har lagt sej på. Men hon vågar inte för att hon fräser .. Så jag fick ta bort henne. Heheh vilken prinsess katt vi har ! ;D 




Igår va vi som sagt på Flamma. Kom dit vid 5 tiden. Så gick jag ut i hagen och hämtade Pampie och Spirit. Borstade Pampie och sadlade,,, men märkte att han hade blivit tjockare så sadelgjorden gick inte om. Så jag fick rida barbacka. Gcik bra, han hade inte gått på länge så tramsade mest runt. Sen Släppte jag ut dom, så åkte vi hem vid halv 9 tiden.




Nej nu måste jag rusa. Annars blir jag sen. Vi hörs ! Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: