Duktiga jag !

2010-06-14 / 14:12:35
Nu har jag varit duktig ! :D
Direkt efter jag skrev förra inlägget klädde jag på mej och packade en väska, tog med mej hunden och gick till pappa. Lämnade hans busskort som jag fått låna, gick in till österskans träffade Ida och så köpte jag ett sommarkort. Tog bussen hem. Så nu har jag gått en lång runda med Nikki och tränat henne på att åka buss.
Ska snart sätta mej på bussen igen x)
Matilda ringde och undrade om jag ville gå i stan me henne, så ska ta bussen om 20 min igen in till stan.
Detta kommer som sagt bli en super dag ! Jag bara känner det ! :D
Nej nu ska jag höra ev mej till min pojkvänn och kolla när han ska dyka upp. Puss på er alla !




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: