Min älskling är hemma !

2010-07-05 / 00:35:09
Woho mina läsare är tbx !!!
Wiiee ! :D Nu blev jag glad !


Men helt seriöst hur hamnade jag här ?
Jag skulle bränna skivorna till "så länge vi båda andas" och sedan fortsätta packa.
Men så skulle mamma visa på youtube att Michael Jackson har gjort en låt på svenska.
Och så vips så fastnade jag visst här.

Och föresten till alla dom som inte vet har min älskling kommit hem !
Ååh jag har saknat dej så mycket min älskling !
Så imon blir det till att ställa kl. Tar bussen kl 11 till min älskling, så vi hinner ses några timmar innan jag åker igen.



Nej nu måste jag verkligen städa och sedan sova om jag ska vara människa imon !
Vi hörs på lör ! Ha de super bra, för de tänker jag ha !!




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: gabriella

snygg blogg ! :D

Kommenterat - 2010-07-06 / 20:12:07  | URL - http://gaabbiizz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: