tidsfördriv.

2010-07-04 / 19:14:33

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja.
Någon som du saknar? -  ja, jätte mycket ! :(

Någon som du hatar? - Ja !
Vem kramade dig senast? - Hmm. Markus tror jag. Inte säker.
Vem pussade dig senast? - Timmy såklart !
Vem ringde dig senast? -  Pappa.
Vem ringde du senast? - Mamma.
Vem var hemma hos dig senast? - Mamma ? ;P
Vem var du hemma hos senast? - Matilda.
Har du pratat med någon idag? - Japp.
Har du gråtit idag? - Nej.
Har du skrattat idag? - Ja.



Jag:
Är singel? - Nej,

Svär ofta? - Hahah jaa !

Sjunger i duschen?- Japp.
Skrattar åt dina egna skämt? - Om dom e riktigt bra ;)
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Ja de tror jag.

 

Har du:
piercingar? - Ja.
Syskon? - japp.
Jobb? - Nej.
För många vänner? - De kan man inte ha.
Rymt hemifrån? - Nej,
Färgat håret? - Japp. Tror inte jag har hat min hårfärg på minst 2år.
Bra självförtroende? - Beror på.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Varje dag.
Varit kär? - Ja.
Gjort något olagligt? - Gått på rött ?
Somnat i skolan - Japp.
Brutit ett ben? - Nej.
Tappat bort dig i din hemstad? - Hahaha jaa ! xD
Sett en fallande stjärna och önskat? - Nej.
Varit otrogen i ett förhållande? - Ja för ca 1 år sedan och skäms fortfarande för de.. ( kan tillägga att de av de som fick de att ta slut )
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Hmm. Nää de tror jag inte.
Smygit ut utan lov? - Japp
En hemlighet som ingen annan vet? - Nej.
Sovit en hel dag? - Haha så gott som !
Somnat gråtande? - Ja.
Blivit generad inför folk? - Hahaha ja !

Varit
kär i någon utan att säga det till personen? - Typ på dagis ;P
Ätit musslor? - Usch nej.
Varit på en festival? - Ja.
Stått på scen? - Ja ! :D

Blivit kallad player - Det med.

 

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Att få ligga i älsklingens famn.
Vad ska du göra i helgen? - Antagligen ska den spenderas med min pärla eftersom vi varit ifårn varandra i nästan 2 veckor då.
Har du för kläder på dig? - Trosor och tröja.
Gjorde du igår? - Va me Matilda och Matilda på stranden. Sen till stranden igen på kvällen.
Vad ska du göra i sommar? - Vara med min pärla.
Vad åt du senast? - chicken bits ;P

Har du för mobil? - Sony Ericsson w715
Vad köpte du senast? - Puder.

Vem/vilka:
Slog du senast? - Matilda xD

Vem pratade du i telefon med senast? - Pappa.
Tycker du om? - Lagom många ;D
Älskar du? - De vet dom.
Skulle du kunna göra allt för? - Familjen och vänner.
Var du med senast av det motsatta könet? - Timmy.
Kan du lita på mest? - Matilda.
Vet allt om dig? - Jag, Matilda och Timmy.

Sov du tillsammans med senast? - Jessika, kim och Matilda.

 

Allmänt:
Har du pussat en groda? - Hahah ja tror dessvärre de !
Kan du hjula? - Kan och kan.
Biter du på naglarna? - Nej, är livrädd om mina naglar !
Är du EMO? - Jovisst.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Ut och resa !! Och köpa Stuffy.
Vågar du flyga fallskärm? - Nej fy !
Är du hungrig? - Nepp.


TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: