Måste måste måste !

2010-07-21 / 11:20:03
Godmorgon !
Nu sitter jag här och hostar och ja jag vet inte riktigt vad jag känner.
Finns så mycket jag måste göra, som jag borde göra, men orkar inte.
Blev inte att jag packade igår, hittade inte min ork sen åkte jag, Natta och Daniel och badade och sen blev de världens godaste vattenmelon efter de väntade sängen.
Men vaknade ganska tidigt idag med så jag hinner packa idag. Hade ju varit så illa tvungen till de !
Sen måste jag duscha.
Usch de är inte lätt när de e svårt !

Sticker till Matilda redan idag eftersom vi åker 8 imon. Så ska packa, duscha och pussa lite på min mamma sen sticker jag till Matilda, så antagligen blir detta mitt sista inlägg på ett tag. Eller om jag har jätte tråkigt kanske jag slänger in ett test eller ngt.

Men ni får ha de super bra så hörs vi sen !!




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: